התקשרו: 1-700-508-586

למידע נוסף והתייעצות

השאירו פרטים
ואנו נחזור אליכם בהקדם





    מסכים/ה לתנאיהתקנון

    מאשר/ת הרשמה לדיוור

    סיפור אישי – אלון יעקבי

    “זה אחרת כשיש לך מישהו שזה התפקיד שלו בחיים – להיות שם עבורך”

    אלון יעקבי משתף בתחושות ובמחשבות שליוו אותו בתקופת האשפוז הביתי של בת הזוג שלו ואם ילדיו, נגה ויזל ז”ל

    בגיל 45, התבשרה נגה ויזל, שסרטן השד ממנו סבלה לפני 15 שנים, חזר. הטיפול בהקרנות שעברה גרם לה לפגיעה בלתי הפיכה בכבד. במשך שנה וחצי, טופלה ויזל בביתה על ידי צוות שרן בראשותו של ד”ר איב ביטון. אלון יעקבי שימש כמטפל העיקרי שלה. ויזל הייתה בת 47 במותה. יהי זכרה ברוך.

    “כשצוות בית החולים המליץ לנו לראשונה על הוספיס בית, נרתעתי מהרעיון. אבל מצבה הרפואי של נגה, והעובדה שהיינו מטופלים בשני ילדים מתבגרים, גרם לנו להחליט לנסות זאת. ואני כל כך שמח על ההחלטה הזו. בסופו של דבר, שירות הוספיס בית היה עבורנו ברכה ותרם לאיכות החיים, וגם לרוגע שלנו. ד”ר איב ביטון היה הרופא המטפל שלנו. עם הזמן הוא הפך לאיש המפתח לכל דבר ועניין, תמיד זמין, קשוב ואמפתי. אמנם חוץ ממנו, קיבלנו גם גיבוי מקצועי של פרופ’ שליווה אותנו ושל מנהלת מכון השד בתל השומר שענו לנו לכל שאלה, אבל זה אחרת כשיש לך מישהו שזה התפקיד שלו בחיים – להיות שם עבורך, בכל רגע קשה.

    הטיפול המקצועי המדהים של ד”ר ביטון חסך לנו אשפוזים רבים, ולו רק מעצם העובדה שהוא ידע בענייניות מתי צריך להתרגש מהסיטואציה הרפואית ומתי לא. הוא ניהל עבורנו את כל מה שנדרש בצמתים הקריטיים וידע לעשות את האינטגרציה הנכונה בין המומחים הרפואיים ולהעביר להם מסרים בצורה ברורה. הוא ניהל במומחיות את המפגשים עם צוותים רפואיים חדשים ומתחלפים ולקח פיקוד בעת הצורך בזמן האשפוז בבית החולים.

    עצם הידיעה שאני יכול להרים טלפון בשתיים לפנות בוקר ולקבל תשובה מקצועית מלאה לבעיה עמה אני מתמודד עם הנחיות מדויקות לפעילות, הקלה את ההתנהלות. וכמובן, נגה קיבלה את היחס האנושי, האישי והמכבד ביותר האפשרי, בתקופה האחרונה בחייה. זה מאוד משמעותי כשהשירות הרפואי הטוב ביותר מגיע עד אלייך הביתה ומסתובב סביבך ואת לא עוד אחת מ-100 חולים שעומדים בתור בקופת חולים.

    ד”ר איב ביטון הוא אדם מיוחד עם ידע נרחב. הוא ידע לאסוף ולגייס את כל הבית, כולל הילדים, סביב ההתנהלות בסיטואציה לא פשוטה זו. אני ממליץ לכל מי שנקלע לסיטואציה כזו בחיים – לא לוותר על השירות המיוחד הזה שמעניק בתקופה קשה רוגע ואיכות חיים”.

    עוד בנושא:

         Webmanager

    תפריט נגישות