התקשרו: 1-700-508-586

למידע נוסף והתייעצות

השאירו פרטים
ואנו נחזור אליכם בהקדם





    מסכים/ה לתנאיהתקנון

    מאשר/ת הרשמה לדיוור

    סיפור אישי – מאיר פלד

    “הרגשתי ביטחון שיש לי מעטפת תומכת, במיוחד לנוכח התקדמות המחלה והקשיים שנלוו לטיפול היומיומי”

    מאיר פלד משתף בתחושות ובמחשבות שליוו אותו בתקופת האשפוז הביתי של בת הזוג שלו, ריקי הקר ז”ל

    במשך חצי שנה, מאיר פלד (75) סעד וטיפל בריקי הקר ז”ל בת הזוג שלו.

    ריקי, בת 64 במותה, חלתה בסרטן הריאות והפכה לחולה סיעודית כתוצאה מפגיעה מוחית שנגרמה בשל טיפולי ההקרנה.

    “בחודש הראשון, טיפלתי בה לבד ודי מהר הגעתי למצב שלא יכולתי להרים אותה או לעזור לה בצורה עצמאית. קופת חולים המליצה לנו על חברת שרן ומהרגע שדימה, אח בכיר בשרן נכנס לחיינו, הוא שינה אותם ללא הכר.

    “אני לא רופא ולא בן רופא ולכן העברתי בראש שקט את האחריות הרפואית לידיו האמונות של דימה. הוא ממש עזר לי בכל התלבטות ובכל בעיה. המצב של חולה סיעודית הוא מורכב ומטבע הדברים צצות בכל פעם בעיות רפואיות חדשות. דימה היה שם עבורנו בכל דבר ועניין, אם במענה טלפוני זמין – הוא ענה לטלפונים שלי גם כשהוא היה בחופשה – ואם בהגעה מיידית אלינו. הוא ביקר אותנו לפחות פעמיים בשבוע ועזר לנו גם במקרים בהם האחריות הרפואית הייתה של קופת החולים.

    “דימה הציג שלוש תכונות נפלאות, הוא היה מקצועי, הוא היה אמין והוא היה בן אדם. בכל פעם שהיינו צריכים אותו הוא היה שם עבורנו. אתה לא מצפה למסירות ברמה כזו. ממש התקשרנו אליו רגשית”.

    “פלד מציין גם את מעורבתו ונוכחותו של ד”ר איב ביטון כרופא המטפל: “ד”ר ביטון ביצע אצלנו את האבחון הראשוני של המצב והעניק לצוות של שרן הנחיות רפואיות מפורטות. דימה התייעץ איתו רבות בנוגע לשאלות רפואיות והעובדה שד”ר ביטון היה בתמונה הקלה עלינו לקבל החלטות נכונות.

    “צריך להבין ששרן לא מספקת עוד טיפול רפואי. זו מעטפת שאפשרה לנו לנהל במידת האפשר, חיים נורמליים בבית בחודשי החיים האחרונים ואפשרה לילדים של ריקי ולנכדים שלה להמשיך ולבקר אותה בבית ולהעניק לה חיבוק.

    “הרגשתי ביטחון שיש לי מעטפת תומכת, במיוחד לנוכח התקדמות המחלה והקשיים שנלוו לטיפול היומיומי. דימה האמין שהטיפול המסור שלי האריך את חיי ריקי במספר חודשים ואילו אני חש בדיוק ההפך, דימה הוא זה שעזר לי להאריך את חייה”.

    “אני מודה לשרן על כל מה שהם עשו. לא יכולתי לצפות ליותר”.

    עוד בנושא:

         Webmanager

    תפריט נגישות